O misji oferownika

Według 70% przedstawicieli małych przedsiębiorstw ważną sprawą jest zabezpieczenia dziania własnej firmy dzięki wsparciu służby  outsourcingu.  Jak podaje Puls Biz, ponad połowa ankietowanych korzysta obecnie z zewnętrznej pomocy specjalistów.  A szczególnie odczuła wzrost wartości pracy zewnętrznego wsparcia marketingowego, grupa ponad 40% procent rozmówców.

To dało mi do myślenia że skoro tak jest to oznacza że większość firm, potrzebuje pomocy marketingowej by móc rozwijać swój potencjał lub choćby nie zmniejszać ilości klientów.

Ostatecznie pracując już z wieloma właścicielami najczęściej jednoosobowych firm (62%), wypracowałem ofertę którą za moment ci przybliżę jeśli pozwolisz poprowadzić się poprzez strony tej witryny.

Teraz możesz przejść do jednej z proponowanych ofert

oferta strony

Jeśli jednak chcesz odrazu nawiązać kontakt przejdź do kontaktowej strony oferownika