Czytam wiele wiele starszych graczy rynkowych wypowiadających wielkie słowa o tym co i jak warto pisać by było idealnie, perfekcyjnie, ponadprzeciętnie i wogóle naj, naj naj. I wiesz co o tym myślę? GÓWNO PRAWDA. Jest jeszcze ważniejsza prawda prawd, która sprawi że ludzie cię pokochają takim jakim jesteś lub odejdą. Takie jest moje podejście do tematu i zaraz wyjaśnię ci co za czym się kryje.

Blog firmowy wykorzystywany jest przez świadomych właścicieli firm i przez korporacje które muszą planować i przeliczać swój rozwój, blog jest jednym z wielu narzędzi które daje możliwość przeliczenia przechodzących przez niego użytkowników.

Oczwistym sposobem prowadzenia bloga jest odejście od oficjalnej formy i komunikowanie się zwyczajnym prostym i zrozumiałym dla większości językiem. Tak by każdemu kto jest zainteresowany zasięgnięciem informacji o zakresie usług firmy można było przybliżyć jej zakres już na etapie czytania materiałów poglądowych na blogu internetowym firmy.

Firma zyskuje dzięki blogowi możliwość opowiedzenia detali swojego produktu i oszczędzenia wielu godzin pracy infolinii, na której to pracownicy opowiadali by o tym co do dobrego firma robi dla klientów i to podczas każdej rozmowy telefonicznej.

Chcesz zobaczyć kilka propozycji blogów które rekomenduje zanim zaczniesz pisać swój własny internetowy blog firmowy? Myślisz że blog musi być idealny? O nie, blog powinien być autentyczny.

OTO przykłady:

Plisy montowane są w Gdańsku

Hydraulik w Gdańsku

Dobrze wiedzieć że lepiej ustawić sobie taką częstotliwość dodawania kolejnych treści żeby nie przeciążyć się i nie spowodować zbyt długich przerw w wpisach. Mitem jest że czytelnicy często powracają do swoich ulubionych bogów, uważam że na blogi wchodzimy w konkretnym celu czyli rozwiązać swoje problemy i skorzystać z rozwiązania. Jeśli wyszukiwarka nam go nie podsunie za naszym zapytaniem to nie wchodzimy na witrynę i tyle.

Czy musisz mieć specjalny plan działania, który rozpiszesz jak biznes plan w najmniejszych krokach ? Nie, wystarczy że bedziesz relacjonował co dobrego ostatnio zrobiłeś dla swojego klienta i zyczajnie o tym opowiesz bez nadęcia i bez całej tej otoczki. Ludzie lubię autentyczną relację, nawet ploteczki przy kawie.

 

%d bloggers like this: